Programozható kutyus, mely játék közben fejleszti a logikus gondolkodást.
A Learning Resources Coding Critters játékában számítógép nélkül, már ovis korban elsajátíthatóak a programozás alapjai.
Ranger kutyus irányításához nem szükséges programozónak lenni, sőt programnyelvekről sem kell tudnia a gyermeknek, mert a magyar nyelvű útmutatóban lépésről lépésre megtanulható, hogyan programozható a robot-kutya a hátán lévő gombok segítségével.
A készletben megtalálod Ranger házát, és kertjének részeit a fával, a mérleghintával és a csúszdával, ahogyan Ranger kedvenc teniszlabdáját és kölykét Zip-et.
Ha pedig éppen nincs kedved programozni, választhatod a játék üzemmódot, amikor csaholó, táncoló, labdázó kutyussá változik. Minden gyerek imádja a gombnyomásra zenélő, ugra-bugráló, táncoló állatokat, ahogyan a távirányítós játékokat is.
Mi lenne azonban, ha az önfeledt játék közben egy ilyen imádni való játék segítene a gondolkodás fejlesztésében is? Megtanulható, hogyan tervezze meg a gyermek előre, mit csináljon a kutyus, hogyan tanítható meg neki mindez lépésről lépésre, majd ellenőrizhető, hogy pontosan azt csinálta-e, mint amit szeretett volna.
A készlet tartalma: Színes mesekönyv, 10 db kódoló mancs nyom, 3 db karton játékkészlet dekoráció, játékkészlet a kódoló játékokhoz: labda, ház, mérleghinta, ház és csúszda, többnyelvű útmutató