Coding Critters programozható dinó
Programozz dínót! Mi sem egyszerűbb, mint megszelidíteni egy dínót és irányítani minden lépését. Ha nincs kedved programozni csak hagyd, hogy szórakoztasson!
A Learning Resources Coding Critters játékában számítógép nélkül, már ovis korban elsajátíthatóak a programozás alapjai.
Rumble dinót irányításához nem szükséges programozónak lenni, sőt programnyelvekről sem kell tudnia a gyermeknek, mert a magyar nyelvű útmutatóban lépésről lépésre megtanulható, hogyan programozható a robot-dinó a hátán lévő gombok segítségével.
A készletben megtalálod Rumble házát, és lakóhelyének részeit a pálmafával, a csúszdával és a vulkánnal, ahogyan Rumble csemetéjét, Bumble-t.
Ha pedig éppen nincs kedved programozni, választhatod a játék üzemmódot, amikor éneklő, táncoló dínóvá változik. Minden gyerek imádja a gombnyomásra zenélő, ugra-bugráló, táncoló állatokat, ahogyan a távirányítós játékokat is.
Mi lenne azonban, ha az önfeledt játék közben egy ilyen imádni való játék segítene a gondolkodás fejlesztésében is? Megtanulható, hogyan tervezze meg a gyermek előre, mit csináljon a dinó, hogyan tanítható meg neki mindez lépésről lépésre, majd ellenőrizhető, hogy pontosan azt csinálta-e, mint amit szeretett volna.
A készlet tartalma: Színes mesekönyv, 10 db kódoló lábnyom, 3 db karton játékkészlet dekoráció, játékkészlet a kódoló játékokhoz: csúszda, szikladarab, barlang, többnyelvű útmutató