Azul - A királyi pavilon
Itt méltán népszerű Azul társasjáték harmadik része!
Az Azul játékok varázsa a csempe, melyek ezúttal gyémánt alakúak és virágszerű minták készítéséhez kell használnunk. A csempék felvétele a korábban megismert módon történik: az asztal közepére - kört formázva - kirakott manufaktúrakorongokra teszünk véletlenszerűen 4-4 darabot. A játékosok ezekről vehetik le az azonos színűeket, a többit pedig be kell húzniuk középre. A játékos azt is választhatja, hogy innen középről veszi el az azonos színű csempéket a manufaktúrakorongok helyett. A játék 6 körön át tart és minden körben más-más színű dzsóker csempék kerülnek játékba és ha ezzel a színnel találkozunk valamelyik manufaktúrakorongon, kötelező felvenni, amit vagy beépíthetünk vagy eltesszük a tartalék mezőre. Minden kör akkor ér véget, ha minden csempe elfogyott középről és a játékosok a beépítés szabályainak megfelelően elhelyezték őket saját táblájukon.
Töltsünk fel minél több mintát, hogy minél több ponthoz jussunk és megnyerjük a játékot.
A játék tartalma:
- - 132 csempelapka
- - 4 játékostábla
- - 1 játéktábla
- - 9 manufaktúrakorong
- - 4 pontszámjelölő
- - 1 vászonzsák
- - 1 szabálykönyv
- - 1 torony
- - 1 fordulószámláló
- - 4 pontkorong